Prinsessornas mamma -


Fredag med feber kvar...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-11-28 klockan: 19:33:30

... ja, Jennifers feber vill inte riktigt försvinna, men är i alla fall inte lika hög.
Så det är nog på väg att bli bättre.
Dock är hon väldigt trött och hängig, och det kan man väl förstå efter flera dagar med hög feber??..

Idag har vi inte gjort så mycket, var till Wiks en sväng för att kolla efter lite små prylar till adventskalendern.
Där mötte jag farbror Gunnar som inte mår bra...
Usch, varför kan inte mina nära få må bra??
Krya på dig
HIttade tyvärr inget, så nu vet jag inte riktigt vart jag ska vända mig,
måste göra en liten runda på byn imorgon.

Ikväll var min underbara faster Ingrid förbi en snabbis, vad jag älskar henne!!
Utan henne hade jag inte klarat mig.
Hon är guld värd och hon är verkligen en ängel!!
Hon ställer alltid upp och var mitt stora stöd när pappa dog!


Sitter och funderar på julklappar, har inte köpt en enda än... =/
hihi...men det är inget ovanligt när det gäller mig, jag brukar vara ute i sista minten ibland...
Men jag lyckas ändå, så det är lugnt.
Hinner ju kika i Stockholm oxå innan jul!
Hoppas det blir lite snö kvar där nere så det inte blir en hel grön sådan...


Nä, nu ska jag fixa välling och mysa ner mig i soffan med tjejerna.
Gubben är på Lions middag på hotellet, så det är tjej-kväll! =)

Ha en riktigt bra fredag kväll!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda Nordh

Du har också fått en Award :-)

2008-11-29 @ 10:20:48
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/
Postat av: Linda Nordh

Tjenis!



Pärlorna har jag köpt på Clas Ohlson men det är en julklapp så det blir till att testa på juldagen :-)



Saffranslängderna ligger nu för jäsning och ska snart penslas, sockras och sen in i ugnen. Det var då oförskämt enkelt så blir de här bra så har jag ännu en bullfavorit. Den andra favoriten är ju långpannebullarna :-)



Vad gäller julkalender så kan du fara och spana på MyWay. De hade en 10-kronorslåda som jag fyndade kalendersaker i....

2008-11-29 @ 13:09:55
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0