Prinsessornas mamma -


10 sanningar om mig!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-08-19 klockan: 10:33:28


 


♥ Jag älskar att titta på skräckfilmer men är mörkrädd...

♥ Älskar att åka karuseller som bergodalbanan, men är sjukligt höjdrädd...

♥ Myser som katten när någon kliar mig på ryggen eller smeker mig i håret...

♥ Jag hatar att vara borta från mina barn!!

♥ Jag klarar inte längre av strömavbrott....får panik!

♥ Jag älskar julen och vill alltid spendera den med hela familjen!

♥ Jag spelade bandy och fotboll när jag var "ung".

♥ Jag bröt båda mina handleder en sommar, var väl kanske 11-12 år...

♥ Jag ska snart bli moster OCH faster!! =)

♥ Att bli mamma är det absolut bästa jag någonsin upplevt, mina barn är mitt ALLT! =)


Tog utmaningen från Emma! Nu utmanar jag alla som känner för det! ;)



Kommentarer
Postat av: Therese

Kul utmaning - den är tagen! Och Åhhh... vilka fina kort på barnen, och på blomman - du är verkligen duktig med kameran! Läste att du var sugen på en till Loppis, hade man bara orkat ta tag i källaren så hade jag gärna hakat på, men nu är det älgjakt å allt annat så källaren får vänta till i vinter. Ha en fin dag! Kram kram

2008-08-19 @ 13:52:34
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0