Prinsessornas mamma -


Huvudvärk...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-04-24 klockan: 09:21:18
...har jag haft i en vecka nu... Det tar verkligen på alla krafter man har... =/    

Är i alla fall lycklig över det underbart vackra vädret, man blir på så mycket bättre humör och man har inga svårigheter att gå upp tidigt... ;)   Men kanske oxå en negativ vändning då det är svårare för Jennifer att förstå att det är kväll fast solen lyser... =/   Nåja, än har det funkat. =)

Jag har såååå många videosnuttar med mina tjejer, och jag ska försöka sätta ihop dom lite fint och bränna ner dom på en skiva. Tänk vad roligt för dom när dom bli större att kunna sätta sig ner och titta på dessa på teven! =)
Och vilket minne för mig och gubben!!

Idag blir det en lugn dag igen, hoppas värken släpper, vill ju gå ut med Jennifer så hon får cykla... vi får väl se vad dagen vill.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Åh, vad tungt med huvudvärk sådär. Jag hade det också under en period men jag vet faktiskt inte vad det berodde på. Fick ta Alvedon under några dagar men sen släppte det....

Vilket kanonväder!! Passa på att vara ute, du som kan :-)

2008-04-24 @ 11:06:12
URL: http://lindaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0