Varför??

Fre 30 nov 2007 19:59


*VARFÖR bad du inte om min hjälp?
*VARFÖR for jag inte hem till dig?
*VARFÖR fick du inte hjälp när du bad om det?
*VARFÖR var det strömabrott?
*VARFÖR funkade inte mobiltelefonerna?
*VARFÖR fick jag inte samtalet?
*VARFÖR togs du ifrån mig??????????

*tänk om;
-du bett mig om hjälp, då hade jag farit till Umeå med dig på en gång!
-jag farit hem till  dig och sett hur sjuk du verkligen var...
-dom tagit emot dig på sjukstugan då du var ner...hade du varit i liv idag?
-det inte hade varit strömavbrott, då hade jag fått samtalet, och fått vara med dig de sista timmarna i ditt liv....

Men nu finns du inte längre hos mig, tänk om det inte fanns ett varför och alla dessa tänk om... Vill bara kunna dra tillbaka klockan... tårarna rinner, kan inte sluta tänka på dig pappa...vad tänkte du på, där du låg...ensam... Gråterkanske trodde du att jag var på väg till dig...

...saknar dig pappa...

Kommentarer
Postat av: Jessi

usch vad hemskt..

2008-09-09 @ 10:45:43
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0