Tårarna rinner...

Mån 19 nov 2007 10:56



...har precis mailat läkaren i Lycksele...vill komma dit och tala med honom...vill veta exakt vad som hände. Minns hans röst...då han ringde för att tala om att du gått bort... det första han sade efter att han presenterat siggjorde mig kall och knäsvag...
-"Brian Lind, är det din pappa"?
Sen var det världens förklaring om hur allt gått till... jag försökte lyssna, men jag förstod nog... då han sa de orden vek sig mina ben, och jag skakade... Jag skrek rätt ut, och tog mina krafter för att hämta Ingemar ute i garaget, samtidigt som lilla Tilda sov i min famn.

Den dagen...pappa...vill leva om den dagen!! Vill få vara där med dig... hålla dig i handen. Kan aldrig glömma... jag saknar dig.

Jag älskar dig - nu och för alltid

Kommentarer
Postat av: Anonym

- jag beklagar /;

2008-09-09 @ 10:36:58
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0