Sön 30 September 2007

Gudstjänst...
Ja, jag var faktiskt på en sådan idag...för att vara där då dom meddelar församlingen att du gått bort... Tilda tyckte dock inte om att vara där då dom spelade på orgeln... =/

Var oxå hem till dig och hämtade slipsen. Ska lämna den imorgon... Har fått lite kort av brorsan idag på dig...Fina!! Från då ni fiskade nere i sjön, och lite av varje. Min älskade pappa, jag saknar dig så mycket! Kan inte fatta att du inte finns hos mig längre... Du som var full av liv, och planerade så mycket. Du hade verkligen fått det fint i huset... Sotis saknar dig, han är extremt gosig då man kommer dit. Känns jobbigt att måsta börja packa dina saker, det är ju DINA saker....vill inte gräva i allt. Jag gråter inombords hela dagarna, men Jennifer och Tilda håller mig "levande"! Annars känner jag mig som den där zombien som bara tar sig igenom dagen...

Pappa...jag saknar dig så det gör ont..
Glöm inte att jag älskar dig, tänker på dig hela tiden. Tänder ljuset för dig varje dag, framför kortet på dig! Du är så fin pappa!!

Sov gott min hjälte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0