Ons 3 Oktober 2007

Du är "hemma".

...ja, begravningsbyrån ringde igår och meddelade att dom hämtat hem dig till Dorotea. PAPPA!! Det var inte så här det skulle vara, nu skulle du vara här och busa med Jennifer och Tilda, och säkert äta med oss... Jag saknar dig så det gör ont!! KOM TILLBAKA!!!

Jag fick mitt halsband igår, men ingraveringen av dig...så vackert!! Din bäste vän Robert har ringt flera ggr och är verkligen jätte ledsen...han vill verkligen komma upp till begravningen men han vet inte om han får ledigt.. Han berättar mycket om dig, och säger varje gång att vi ska vara stolt över dig, och det är jag!! DU är världens snällaste och omtänksammaste pappa, och jag är så glad att du är MIN PAPPA!!
Men så ledsen för att jag inte fick ha dig hos mig längre än så här, men är så lycklig över ´den tiden som varit.

Älskar dig pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0