Lyssnar och gråter...

Ons 17 okt 2007 10:14


...till låten vi spelade på  begravningen....-"youre missing"... Saknar dig så det gör ont...har haft ont i magen sen du rycktes från mig. Jag går bara runt och tänker på dig pappa...
Fick vara med då du jordfästes, så ofattbart det är... Inte du pappa, inte du!!!!! Du ska ju vara här hos oss...  Jag vet inte hur jag ska gå vidare, för livet kommer aldrig att bli sig likt igen...du fattas mig pappa!!!

Tänker ständigt på dina sista dagar... och att jag inte fick vara hos dig på slutet. På onsdagen efter tre, velade jag jätte länge om jag skulle följa med upp på affären eller inte... det var då dom ringde från sjukstugan...och jag var inte hemma... Förlåt pappa...förlåt. Jag skulle ge allt för att få tillbaka den dagen.. Men det var bara så mycket den dagen, nästan så jag kände på mig att något skulle hända... Strömavbrottet tog då den chansen jag hade att få vara hos dig, min chans att ta farväl och hålla din hand...chansen för mig att få ge dig lite trygghet som du gett mig hela min uppväxt.

Jag älskar dig pappa - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0