Ingen ändring...

Mån 25 aug 14:17


...på din sten är gjord än... *Suck*  Varför ska det tjorvas? Vill ju bara få det fint...

Saknar dig pappa...jag tänker hela dagarna på vad du skulle gjort nu om du var i livet... Då hade du idag kommit hit snart... Jag hade fått krama dig och du hade busat med barnen. Du hade blivit bjuden på middag.
Då hade du fått besök på torsdag av Björn med familj! Vi hade ätit middag tillsammans och säkert spelat lite kort! ;)   Är det fint väder hade vi säkert tagit en minigolf runda så Björne får fuska lite...hihi.

Men... vi får göra dessa saker utan dig pappa.. och det är jobbigt och jag önskar inget hellre än att få uppleva ditt skratt igen.

Skicka ner en stor dos av det och en kram så jag får sova gott pappa, för jag saknar dig....älskar dig - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0