Imorgon hade du blivit 59 år...

Tors 4 sep 22:08




...men den får du fira uppe hos änglarna. ;(

Jag kan inte längre bjuda dig på tårta och middag...och inte heller ge dig en present... men det som gör mest ont är att inte få krama om dig! Kan inte fatta det pappa, KOM TILLBAKA!!!

Att sova är inte att tänka på, det känns jobbigt att lägga sig ner, för jag vet vad som kommer upp i mitt huvud då. Börjar bara tänka på dig, och allt jag kunde ha gjort osv. Något som hjälper är att få ligga bredvid tjejerna... Bara få höra dom andas och titta på dom... Vad gjorde jag utan dom pappa??
Jennifer saknar dig... hon talar ofta om att du var sjuk och for upp till änglarna.

Grattis i förskott Pappa, syns vid graven imorgon!

Jag älskar dig - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0