Dagar kvar...

Sön 7 okt 2007 11:37


...tills jag får se dig igen...och tills jag måste ta mitt sista adjö. Min älskade pappa, jag saknar dig så det gör ont.

"...jag fick låna en ängel, som spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag. Du togs ifrån mig alldeles för tidigt, jag fick låna en ängel för en stund"....

Tilda har sovit dåligt i två nätter nu, och det håller mig vaken...och tänker extra mycket på dig... Kan inte släppa tanken på att jag inte fick vara med dig på slutet... Att jag inte fick hålla din hand... Det sättet du lämnade denna gjord på, kommer jag aldrig glömma. Och jag kommer aldrig glömma det samtalet... när mitt liv förändrades, och ditt försvann...

Älskar dig pappa - nu och för alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0