Att bestämma sig...

Tors 29 nov 2007 10:16



...för hur din gravsten ska se ut är inte det lättaste... vi stskon vet ju vad vi vill ha på den, men inte formen och framför allt vilken sorts sten... Ledsen
Och det känns konstigt och overkligt att planera något sånt här... Men tror det kommer att kännas bättre att komma ner till dig, mer personligt, när det väl står en sten där. För ditt ansikte kommer att ingraveras!

Det blev lite varmare ute idag, så idag blir det nog en promenad! Ska hem till Kristina och killarna! Och imorgon blir det julpyntning!! =)  

Usch pappa, julen i år känns så konstig... utan dig...vill inte...  Minns när vi en jul fastnade framför teven efter all mat och julklappsöppning, vid ett program om en ank-familj...hahaha. Där satt vi i 1½ timme... Skrattande  Men även sådana stunder värdesätter man! Bara att ha dig i närheten var min trygghet. Och nu har den försvunnit.. Gråter   Nu känner jag mig ofta ensam... Tur att jag har systerYster, och Ingrid!! Hon är världens underbaraste, fast det vet du ju om redan! ;)

Sen har jag ju min familj, jag pratar med mamma varje dag, och det känns tryggt. Men dina besök går inte att ersätta, det var ju DU...

Jag saknar dig mer än ord kan beskriva, och jag önskar att jag kommer få veta snart pappa, att du mår bra och att du vet hur ledsen jag är, att jag ville så gärna vara hos dig. Jag älskar dig, du är den finaste ängeln som finns!

Jag älskar dig - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0