Prinsessornas mamma -


Rolig grej?

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2011-05-17 klockan: 16:15:26
Hittade denna lista på nätet, och trots att jag är så dålig på att uppdatera, så ska jag försöka mig på att fixa detta. Verkar ju skoj, och eftersom jag älskar foton/fota så ska det nog gå!


Bild 1: någon du umgås väldigt mycket med.
Bild 2: en bild på dig själv
Bild 3: en bild på någon i din familj.
Bild 4: en bild på syskonen
Bild 5: en gammal bild på dig själv.
Bild 6: en bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
Bild 7: en bild som du aldrig lagt upp.
Bild 8: en person som du saknar.
Bild 9: någon i din släkt.
Bild 10: någon du tycker är väldigt snäll.
Bild 11: en person du kan berätta allt för.
Bild 12: en bild på din vardag.
Bild 13: du och någon kompis.
Bild 14: en bild som påminner dig om gamla tider.
Bild 15: en person som du vill vara med.
Bild 16: någon du aldrig kommer släppa taget om.
Bild 17: en ovanlig bild.
Bild 18: en bild på din fritid.
Bild 19: en person som är snygg.
Bild 20: en bild på dina närmaste.
Bild 21: en person som alltid ställer upp för dig.
Bild 22: en bild på en tid du saknar.
Bild 23: en bild från i somras.
Bild 24: en bild som gör dig glad.
Bild 25: en person som alltid gör dig glad.
Bild 26: någon/några som du alltid har roligt med.
Bild 27: en bild som du alltid skrattar åt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ah, vilken rolig grej. Kanske att jag hakar på detta jag oxå =)



Ja detta med vikten är fan inte lätt.

Att man har en ämnesomsättning som knappt existerar bidrar en hel del oxå.

Vet att jaga inte kan bli smal. Men vill gärna bli nöjd iaf!

Att skaffa barn tätt sätter sina spår, på vissa iaf!

Du är en sån glad och fin tjej!

Oftast är mulliga tjejer mycket vackrare än magerskator ;-)

Lyser ofta glädje och kärlek om mulliga tjejer.

Skulle aldrig vilja va mager. Vill ha både rumpa och bröst! Men magen och låren får gärna försvinna.



Oj va mycket dravvel det blev.

Natti natti så syns vi säkert på dagis imorron igen =)

2011-05-17 @ 22:53:10
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0