Prinsessornas mamma -


Min lilla prins

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2010-05-08 klockan: 11:36:20


Prinsen min mår bra, likaså mina söta prinsessor!

Tilda har dock blivit förskyld och hon har idag börjat hosta lite.
Hoppas det inte blir värre.... =(

Jennifer längtar som en tok efter sommaren och resan till Stockholm.
Hon ser fram emot att få leka med sin kusin Melvin,
hon satt och knåpade ihop ett brev till honom igår. =)

Barnen är mitt ALLT!!


Kommentarer
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

hihi vilken underbar bild :)

2010-05-09 @ 09:26:19
URL: http://johannastwins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va fin han e HJalmar!!! Kul, Melvin saknar Jennifer det är synd att vi inte kan ses oftare. Många Kramar till er :-)

2010-05-09 @ 22:38:23
Postat av: Amanda

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 04:43:58
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0