Prinsessornas mamma -


MVC-besök

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2010-02-18 klockan: 08:12:22


Ja, idag är det dags för ett MVC-besök.
 Längtar efter att få höra hjärtljuden och att höra att allt är bra med den lill* i magen!

Igår var jag på första träffen på fotokursen.
Hoppas att jag kommer lära mig ordentligt hur man tar de bilder jag verkligen vill ta.
Jag har dom i huvudet, men att få kameran att förstå hur jag vill ha det är en annan femma...hihi.

Jennifer är riktigt förskyld och hostar och hostar... =(   
Tilda är nog på väg åt samma håll, har idag börjat hosta och snora hon oxå.
Men vad gör det en sådan här dag, då vill man hellre sitta inne och mysa. =)
Synd att tjejernas lera tagit slut, men det ska inhandlas i Östersund imorgon.
Idag ska vi försöka knåda ihop en present till "faffarn", se om det funkar som vi tänkt oss.
Och så blir det lite bak tror jag, det älskar mina godingar.
Helst att slicka ur skålarna...ha ha.

Skulle vilja lägga in lite bilder, många från min mobil, men sladden är spårlöst försvunnen... =(
(Tog ju bara med mobilen från sjukstugan och lassarettet t ex. )
Ska se om jag kan spåra fram den under dagen.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0