Prinsessornas mamma -


Måste kolla på...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2010-08-16 klockan: 19:09:42

Val 2010: Tom Alandh i Sverige

Tid: 20:00 - 20:30


Framtiden i Dorotea. Befolkningspyramiden i Dorotea står upp och ned. Varje år dör nästan dubbelt så många som det föds och tryggaste jobbet finns på begravningsbyrån. Och pizzabagaren Ibrahim från Libanon tror att björnarna snart tar över samhället. Men framtiden finns säger Theo som kommer från folkmordets Rwanda och som är både undersköterska och brandman och som inte har en tanke på att flytta från Dorotea. I fem program under valrörelsen ger Tom Alandh sin bild av tillståndet i Sverige genom att återvända till fem platser och personer som han besökt tidigare.


Kanske syns lille Hjalmar till? ;)

Kommentarer
Postat av: nadja

Visst såg vi lille Hjalmar! Reagerade direkt när jag hörde vilket datum han var född och tänkte att det måste vara han!:)

2010-08-16 @ 21:09:43
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag såg också lille Hjalmar! Vilken liten goding!

2010-08-16 @ 22:07:59
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/
Postat av: nadja

Ja hon har vuxit riktigt bra.. Hon är ordentligt rund och go hela hon, man vill bara nypa hon överallt:P Lite skillnad mot Enzo som var så himla liten, det är han ju fortfarande förresten!:P



Har din syster fått ännu? Jag hann ju inte riktigt vara med på att de skulle ha en till förrän vi såg henne nere på BVC.. Fast då våga vi inte fråga ifall hon bara skulle "lagt på sig lite", haha:P

2010-08-18 @ 17:52:21
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: nadja

Förstår att det är spännande.. Jag längtar redan till nummer tre.. Om det nu blir någon sådan vill säga!:)



Vi satt och kollade på Livet på BB igår och Freddan frågade om jag verkligen ville göra om det där när de hade så ont:P Haha

2010-08-19 @ 08:24:00
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja, du det tänkte jag ju inte ens på, du är ju HIT flyttad, å stannar å trivs, att han inte gjorde en grej av det, nu blev det väl dystert... KRAM

2010-08-22 @ 13:32:29
Postat av: nadja

Ja, vi blir ju det snart:) Känns så spännande men gud vad jag gruvar mig innan man kommit i ordning:/



Nja, jag var ner förra veckan och vägde så jag tror inte det blir något den här veckan..

2010-08-23 @ 11:31:14
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0