Prinsessornas mamma -


Min barndoms idol har avlidit

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-09-16 klockan: 11:07:53

Sedan jag fick veta att Partick avlidit, så har det varit Dirty Dancing hysteri här.
Jag spelar skivan från filmen och Jennifer säger åt mig att spela igen! ;)


Jag undrar hur många ggr jag sett denna film, var så kär i han efter att jag sett filmen första gången.
Hur gammal var man då?...Kanske 12?...



dirty-dancing1

Vem minns inte Dirty Dancing? En av de bästa filmerna enligt mig!
Denna sången var en av mina absoluta favoriter, och det är även Patrick som sjunger.



Och för att inte glömma Ghost!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0