Prinsessornas mamma -


VAB

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-05-11 klockan: 16:25:13

...blev det idag för lilla vilda Tilda som inte är så vild idag....
I fredags då hon kom hem från dagis tyckte jag hon var så varm, och hon hade fått feber.
Låg runt 38,5 på lördag och igår låg hon hela dagen runt 39,5-39,9
Idag låg hon precis under 38 men hostar desto mer nu... =(
I morse spydde hon upp massa slem...

Då hon skulle sova fick jag till slut sitta med hon i soffan, för hon bara hostade och hostade.
Hon låg först ute i vagnen, men då hostan bara väckte henne, så var det lika bra att hon fick sova hos mig.

På fredag är det brandkårsmiddag, det ska bli mysigt.
Sen på lördag är det min svåger som lämnar 20+ och blir en 30-åring! =)
Hoppas Tilda hinner krya på sig och att Jennifer klarar sig från förskylningen.


Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

oj, stackars lilla Tilda! Hoppas att hon kryar på sig & att resten av familjen får vara frisk, så Ni kan fara på kalas på fredag! :) Kram

2009-05-11 @ 17:28:44
URL: http://tallbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0