Prinsessornas mamma -


Svar på tal...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-05-08 klockan: 12:20:03

...suck...

Vill bara svara signaturen Kajsa som kommenterat i ett tidigare inlägg...

Jag hade skrivit lite om min situation nu då jag snart är arbetslös.
Så här skrev jag:

...snart är man arbetslös. =(

Känns lite både och, nu är det ju skönt att få vara ledig lite i sommar, men man behöver ju ett jobb.
Och vad finns det att välja på???

Tänker inte gräva ner mig i det, det hjälper ju inte, utan försöka se det positivt.
Det kommer nog snart ett jobb till mig! =)



Och så här lyder Kajsas kommentar:

Postat av: Kajsa

Man blir arg när man läser att du hatar ditt jobb.Så det måste ju vara skönt för dig att bli arbetslös.De finns säkert dom som behöver din plats.i dag sk man vara glad att man har ett jobb.Men d kanke inte behöver några pengar. Snart utstämplad.

2009-05-07 @ 16:36:40

Jag blir bara så chockad hur man kan få ut att jag hatar mitt jobb av det jag skrivit.
Jag har varit enormt tacksam över att jag haft ett jobb, och tycker det är skittrist att bli av med det, speciellt ett sådant bra och välbetalt jobb. Det är inte det roligaste jobbet, men det är ett fast jobb, och jag var så glad för det.
Jag skrev att jag försöker se det positivt, och det jag kunde komma på var att jag får vara lite ledig.
Självklart blir det tungt att vara arbetslös och lider med alla som är det.
Att du Kajsa snart är utstämplad kan ingen rå för, så att skälla ut andra hjälper dig inte till ett jobb.

För min del kommer det att fixa sig, det tror jag stenhårt på. Och man måste tänka positivt, hur situationen än ser ut. För om jag skulle gå runt och tycka synd om mig själv hela tiden, ja, då säger det ju sig själv vart det hamnar...
Så, med andra ord, jag är jätte ledsen att bli av med mitt arbete, och hoppas att det snart vänder.
MEN... jag hatar inte mitt jobb, det är ju det som föder mina barn! =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Klart som tusan att det är tragiskt att så många får gå från sina jobb! Och på en sån liten ort som Doerotea märks det ju tydligt!



Jag brukar säga att vill man bara jobba så brukar det för det mesta ordna sig! :) Det är bara å vänta på att rätt jobb dyker upp!

2009-05-08 @ 16:08:37
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Frida

Ska bli så skönt att få komma bort ett tag (: och sen på fredagen när jag kommit hem ska jag på bal med killen :) Längtar .. Bilder kommer ni få se ;)



När det gäller vädret så blir man ju glad när man tittar ut. Men när man väl är ute så är det inte lika skönt som det såg ut att vara :( Hoppas det blir bättre :) kram

2009-05-09 @ 13:03:39
URL: http://fridamariaanetti.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Du vet inte va arbet är. du är vell som andra. tror att livet är så lätt.grattis till ett nytt jobb i dorotea.nä ligg hemma på sockenvägen å padda dig.

2009-05-09 @ 23:33:25
Postat av: Anonym

men hur fräck få man va i sina kommentarer? ja ha inte läst nånstans att hon varit glad att mista sitt jobb,du måste ju må fruktansvärt dåligt som håller på kommentera på de här sättet,bete dej å lägg ner ! Man kan vara glad för att man ha ett jobb,men man behöver inte älska sitt jobb för de.

2009-05-10 @ 15:19:03
Postat av: Therese - Lurans blogg

Så himmla trist med dem som är inne och skriver elakheter - sätt på granskningsfunktionen av kommentarer ett tag så kan du plocka bort sådan skit... Det är nog bara en människa som är deppad på sitt liv och situation och är okonstruktiv och således inget att lägga vikt vid. För hur många ÄLSKAR sitt jobb i ärlighetens namn? Så länge det är fast och ger klirr i kassan så härdar väl de flesta ut... Kram - å bry dig inte!!!

2009-05-10 @ 20:36:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Bea

Till Kajsa:



Jisses vilken negativ människa du är, förstår att du inte har något jobb.

Och du verkar veta exakt vem jag är, är det inte dags då att stå för vem du är och berätta det?

För Kajsa heter du väl knappast?? ...

2009-05-11 @ 08:34:03
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Postat av: Veronica

Stå på dig Bea, alla vet att du INTE alls är så, i allafall dom som känner dig. Denna människa verkar vara lite avundsjuk på dig. Å de förstår jag för du är så himla trevlig och snäll. Ha en underbar dag. Kram

2009-05-12 @ 13:17:28
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/
Postat av: Nina

Men fy fan va lågt att skriva såna där jävla kommentarer! Tror knappast att människan heter Kajsa iaf! Grrr!!!

Jag blir så arg!



Hoppas du inte bryr dig om dennes kommentarer!



Skickar krya på dig kramar till Tilda!

2009-05-12 @ 16:32:39
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0