Prinsessornas mamma -


Söndag...igen

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-03-15 klockan: 17:46:11

Tusan va helgerna går fort.
Men idag har det varit en strålande dag, så vi har verkligen njutit!

Vi gjorde oss en "soffa" i snön och grillade korv.
Hade velat farit iväg på en skoter tur, men då gubben hade jour, fick vi snällt vara hemmavid!
Men det var super, vi mådde så gott i solen!

En ny vecka väntar, men en kort sådan. =)
På fredag åker jag, Jennifer & Tilda med SysterYster och Benjamin till Stockholm.
Vi ska träffa famlijen, och på lördag ska ju brorsans minsting döpas! (Vincent)

Är så tråkigt när jag inte har min kamera så jag kan sätta in lite bilder, men det kommer.

Nu ska jag ta och bada tjejerna och ta en dusch själv.

Ha en bra söndagskväll!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, blev nog lite avis faktiskt. Vi spenderade dagen med målning och flyttning av tv-rum. Tror det blir bättre så här men vi får se. Åker ni tåg eller tar ni bilen? Kram kram

2009-03-15 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0