Prinsessornas mamma -


Dålig uppdatering...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-03-08 klockan: 19:09:41

...var det här, men har haft lite annat för mig. =)

Dagarna går fort, och helgerna hinner jag inte alls med.
Tjejerna mår bara bra, vi trodde ett tag att Tilda fått vattkoppor, men nu vette tusan?... =/
Det är ju jätte svårt att avgöra, men det har då inte blivit dessa skorpor som jag läser att det ska bli,
så troligen är det inte vattkoppor.
Synd, för jag vill hellre att hon får det nu än då hon blir äldre.
Så är det någon som har det, hör av er! ;)

Tyvärr kommer det inte mycket bilder heller här på bloggen, men min kamera gick tyvärr sönder,
och min andra reserv kamera har jag sladden till i Stockholm (kvarglömd)....
Så, jag ska se om jag kan överföra lite mobil-bilder i alla fall.


Fast nu är det mys som gäller, med de mest underbara som finns, min familj! =)

Go natt!






Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Skönt att veta att det är bra med er uppåt gatan, saknar dig här i bloggvärlden! :-)



Kram kram

2009-03-09 @ 08:47:28
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0