Prinsessornas mamma -


Stockholm

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-06-06 klockan: 21:12:42

Är nu hemma hos mammsen efter att ha ätit middag på en Kina restaurang samt tittat på
"En natt på museet 2" på bio.
Vi ska umgås här en liten stund innan det bär hem till brorsan för att sova.
Resan hit gick bra, det enda missödet var när jag glömde plånboken hemma.... ha ha ha.
Vi hann strax utanför Hoting när jag kom på att min plånbok låg kvar hemma...
Det var väl typiskt mig Sandra va??... ;)

Nåja, mer om det när jag kommer hem!
Då kommer det bilder oxå!

Imorgon vankas Bruce Springsteen konsert!!!

Nu åter till min familj!

KRAM KRAM




Jennnifer & Tilda!

Mamma saknar er mer än allt annat, jag längtar som en tok.
Hur ska jag kunna sova??
Mamma kommer snart hem igen!
Älskar er!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va härligt att få vara nere i stockholm och att få hälsa på barbro! Hälsa så mycket till alla från oss och jag hoppas ni får en superdag imorgon. kram kram från Vattjom!

2009-06-06 @ 22:18:02
URL: http://ternestael.blogg.se/
Postat av: Erika

Hoppas att ni haft det superhärligt på eran lilla

stockholmstripp! Kram

2009-06-08 @ 08:33:27
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, du är ju inte sann! Jag ska köpa en plånbok med handfängsel till dig så att den blir omöjlig att tappa eller glömma :) Hoppas du haft det bra!

2009-06-08 @ 10:53:22
Postat av: Johanna

Svar: Japp, konserten var toppen! Eller var tycker du? Hoppas du hade skoj!

2009-06-08 @ 20:33:31
URL: http://blikvar.blogg.se/
Postat av: Mamma/ Mormor

Tack min älskade dotter för att jag fick rå om dig ett litet tag. Saknar dig så mycket.Älskar dig så mycket. Kommer opp snart till dig och skall krama dig igen jätte mycket och mina små älskade Jennifer o Tilda.Kramisar från Mamma, Mormor

2009-06-08 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0