Prinsessornas mamma -


Bruce - The King of Rock

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-06-09 klockan: 10:53:43
Underbart & alldeles fantastiskt!

Bruce håller på att spränga hjärtat. Av inlevelse och engage
Foto: Aftonbladet
(Tyvärr vågade vi inte ta med kameran, vilket vi ångrade VÄLDIGT, då vi såg att varenda en hade med sig sin...)

Vet inte vilka ord jag ska använda när jag ska beskriva min konsert upplevelse med
The Boss- Bruce Springsteen.

 Redan innan konserten börjat är publiken igång med att göra vågen i 15 minuter.
Och det är rätt mäktigt när ca 32 000 personer är med.

En man kommer sedan upp med ett dragspel och börjat spela Idas sommarvisa...
Under tiden stiger alla i E Street band upp och sist stiger då denna man fram 
som bevisat för mig att han är the king of Rock!

Och ja....jag erkänner.
Tårarna rann vid två tillfällen, då kände jag mig bara så lycklig och berörd.
Kände att min pappa var med och njöt av stunden.

När han gjorde den vackraste versionen av The River så visste tårarna inga gränser, samt när Jungleland avslutades med Clemons saxofon... Så makalöst underbart. Det går inte att beskriva utan måste upplevas.

Efter att ha stått i mer än 6 timmar, känner jag mig inte ens slut...
Jag känner mig glad, nöjd och enormt lycklig över att jag äntligen fick chansen att se denna man live.








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0