Prinsessornas mamma -


Ännu en liten prinsess-bild

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-06-12 klockan: 19:11:11

...och det är ju min stora prinsessa igen!
Ska fixa nya batterier till kameran och hoppas på lite sol i helgen.

Annars har vi inget planerat, förutom på söndag då vi tänker bege oss till grannkommunen Åsele, där dom har en liten barnmässa. Är så nyfiken på min granne Therese fina brädor med olika budskap på, och hon kommer att finnas på mässan! 
 Försöker fixa en länk till hennes blogg men det funkar inte, men här är hennes blogg-adress: www.lurans.blogg.se
Kolla in dom där!

Ha nu en trevlig fredag kväll!

Nu är det fredagsmys!! ;)



Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Man tackar för reklamen ;-) hi, hi!



Hade också tänkt försöka mig på lite amatörfoto i helgen om vädret tillåter, har en ide med svea i sin älvklänning med vingar som jag köpte i london och tygkransen från oskar och ellen på ängen som en midsommar älva - men då måste det vara bra väder. Tror det skulle kunna bli bra bilder... har massor med idéer men är dessvärre sämre på att förverkliga dem. Ses på söndag om inte förr! KRAM

2009-06-12 @ 20:33:47
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: carola

åh så fint kort...



tänk att få vara på plats och träffa Therese, vore något det..

Hälsa till henne...



Ska kika runt lite på din blog nu..

sussa sött

2009-06-13 @ 00:56:12
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tror ni kommer att bli kanonfina i håret, själv är jag sugen på lite sommriga slingor... men en toning är inte dumt heller då man får lite glans i håret, får se om det hinns inom en snar framtid. Vore jätte kul om du kunde fota Svea någon gång! Nu vet du inte vad du gett dig in på genom att erbjuda det ;-) ler Skulle gärna ha en vacker svartvit bild eller en bild till hösten då hon sitter eller kastar höstlöv... Ses i morgon då (om jag känner igen er efter dagens make over fniss)

2009-06-13 @ 11:26:57
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: carola

jag vill ha barnens namn somett armband runt handleden..om dom får plats:)



Så skönt att få gå till frissan..Var år och dar sen, kan inte ha håret utsläppt..Måste ta mig tid och råd att gå iväg..

Känna mig som människa igen:)



hoppas ni får en trevlig helg

2009-06-13 @ 19:27:32
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jepp nu har jag köpt en! Hua vad mycket det är att lära sig, det kommer ta LÅNG tid innan jag får bra bilder, men så småningom så :)

Du har ju jättefina bilder, dom kan inte vara tagna med en digitalkamera?

2009-06-13 @ 20:10:02
URL: http://johannastwins.blogg.se/
Postat av: Nina

Va du är duktig på att fota! Å sessorna dina är såå söta!

Ja jag tyckte filmen va helt okej faktiskt!

Lite väl lång bara! Tur man inte va trött =)



Ha en fin start du med på denna regniga vecka!

Kram

2009-06-15 @ 11:27:37
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0