Prinsessornas mamma -


Modig liten tjej....

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-07-14 klockan: 08:43:54

Igår på eftermiddagen for vi upp på byn igen, för att tjejerna ville leka lite till på kvarnparken,
och jag villa spana om det var någon som ställde upp i karaoke tävlingen.
När barnen lekte i klätterställningen, så såg Jennifer en liten tjej som ställt sig på scen för att sjunga.
Då säger hon;  -"jag vill oxå sjunga mamma".
Sagt och gjort, vi for ner till scenen för att kolla vilka låtar som fanns,
fast Jennifer hade redan bestämt sig för sin favorit, Amy Diamonds "Thank You". 
( Hon kan inte hela låten, men är riktigt duktig på refrängen och alla nanana...hihi)
Och med mig och syrran bakom sig ställer hon sig och sjunger.
Jisses vad stolt jag var/är!!

När sången är slut säger mannen som håller i allt, att denna lilla tjej får ta två klubbor för att hon var så duktig.

Då när vi går från marknaden, säger Jennifer att hon minnsan ska sjunga imorgon oxå,
och då kommer jag få tre klubbor!.... hihihi

Fast idag när vi vaknade sa hon att hon bara ville sjunga hemma. =)



Lika trist väder idag, undrar om vi ska baka lite...
Ska nog fara in på by och handla lite ingredienser, och låta tjejerna baka lite oxå.


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilken modig tjej!!! Förstår att du är stolt, vem skulle inte vara det?! Hon måste ha dina anlag :-) Kram

2009-07-15 @ 08:13:34
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0