Prinsessornas mamma -


Idag bär det iväg...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-07-09 klockan: 08:35:20

...för mamma och co då dom idag far hem till Stockholm.  =(
Veckan har gått så fort, varför går tiden alltid så fort när man har det som roligast??

Tyvärr fick vi inte många dagar med sol, det var lite trist då jag hade många foto-planer.
Men igår prövade jag att fotografera i garaget.
Det gick väl inte så bra, men det var det stället med det bästa ljuset.
För fortfarande har jag INGA som helst "tillbehör", så som blixtar, lampor, bakgrunder osv. =(
Och igår så gav min kamera upp helt... =(  
Så nu står jag kamera lös....hur länge tror ni jag klarar det?
Hade det inte varit för att allt kostar pengar...

Snart vaknar väl alla i huset, och då blir det frukost innan dom beger sig.
Så jag ska fixa iordning det nu.
Här kommer två bilder från igår, har inte hunnit redigera så mycket, så ni får ha överseende med det.

Direkt från vårat garage....



....min yngsta lilla syster Belinda...




...och här tillsammans med min näst yngsta syster Berit.



Ha en bra dag!

KRAM



Kommentarer
Postat av: bella

Kom ihåg att skicka dom andra bilderna till mig också. dom två du la upp nu har ja sparat men dom andra får du skicka, vill ha dom. Snart kommer ni upp! :) Kramisar

2009-07-10 @ 17:12:57
URL: http://belindalind.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, å vi som ska på Höglandsdagen idag! :( Den stora marknaden ska vi nog hinna en sväng på under onsdagen...blir väl till å köpa lite strumpor å munkar å, ja det vanliga! :)



Visst ska du jobba på dagis i veckan? Tyckte jag läste det på lappen vi fick hem?



Ja, man vet aldrig...rätt som det är så springer vi ihop i huvudstaden! Vi har inte planerat nå´t riktigt...bara att vi ska till vännerna i Sthlm å att vi ska köra över Ludvika på vägen hem, så vi träffar min mamma å hennes gubbe.

2009-07-13 @ 09:13:55
URL: http://tallbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0