Prinsessornas mamma -


Vägning

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-01-08 klockan: 10:42:42

Ja, igår vägde och mätte jag lilla vilda Tilda.

När Jennifer var 18 månader vägde hon 11,7 kg och var 82 lång
Tilda väger, 10,7 kg och är lika lång. 
(dock var hon inte på humör för att vilja mätas, så jag är inte riktigt 100 på att det blev rätt längd...) 
Skiljer 1 kilo mellan mina tjejer vid samma ålder. =)
Dom följer sina kurvor perfekt!!

Nästa vecka är det dags för läkarundersökning och spruta för Tilda... =/
Då får vi se vad farbror Doktorn har att säga om min lilla vilding!
Bara kanon tror jag! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0