Prinsessornas mamma -


Ännu en dag...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-01-28 klockan: 13:17:57


...blev vi hemma, tyckte inte Tilda var riktigt kry igår, även fast hon inte hade feber.
Hon var grinig och ville bara sitta hos mig, och natten tills igår var ju ingen höjdare...
Men idag verkar det vara bättre, så det blir dagis imorgon.
Hoppas nu tjejerna slipper bli mer sjuk...

Nu är det rätt många saker jag längtar till, detta är några;
 (försöker att inte tänka på att jag inte har nåt jobb i slutet av Maj...)

♥ Mamma med sambo och systrarna kommer upp!!
♥ Jag & tjejerna ska ner till Stockholm med SysterYster & Benjamin
♥ Förhoppningsvis en Bruce Springsteen konsert med min älskade bror!

Det är så härligt att ha något roligt att se fram emot, allt blir så mycket lättare på något vis.
Jennifer är överlycklig, då hon i år får två kalas!
Ett i Stockholm och ett här hemma... =)

I helgen kopplas den "nya" ugnen in, och då får jag baka igen!
Och laga mat i någon ordning...

På fredag ska vi gratta J som fyller år, och på lördag blir det middag och tårta i Avaträsk då systerYster fyller år!
Vilken helg!! =)  

  
Nästa vecka jobbar bara gubben två dagar och sedan är han arbetslös... ;(
Tillbaka till verkligheten... Och snart är man själv där.
 Men som jag sagt, man kan inte gå och tänka på det hela tiden, får då deppar man ihop, och jag vägrar göra det.
Det kommer att ordna sig, på ett eller annat vis.
För jobb eller inte, jag är världens lyckligaste med det jag har.
Min man och mina två prinsessor!!
För att inte tala om mina nära och kära...
Det är lycka!! =)







Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kan tänka mig att det är svårt för ett barn att förstå varför inte morfar dyker upp, men du har ju gjort en så fin blogg om din pappa, så den kommer säkert dina prinsessor uppskatta när de blir äldre. Bilder, tankar, ord, minnen osv allt kommer att bli en SKATT för dem. Kramar om

2009-01-30 @ 15:49:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej tjejen!

Du har blivit utmanad! Se min blogg!

Kram!

/Linda

2009-02-01 @ 22:13:40
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0