Prinsessornas mamma -


090107

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-01-07 klockan: 08:03:38

Onsdag, och idag började gubben att jobba.
Själv är jag ledig tills på måndag! =)

Båda tjejerna sover sött, och äntligen har Tilda sovit en hel natt utan att hosta!!
Så skönt för henne!

Idag ska jag fara ner och väga lilla Tilda, systerYster kommer oxå med söt Benjamin!
Sen far vi mot Åsele och besiktar gröna faran.

Så det är planerna för idag,
ska försöka se om det finns chans att klippa mig och Jennifer denna vecka då vi är lediga.
Vet bara inte hur klipperierna har öppet...? Får kolla läget...

Nu måste jag ringa Försäkringskassan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0