Prinsessornas mamma -


En utmaning

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-02-02 klockan: 11:23:51

Jag blev utmanad av Linda att svara på dessa frågor;

Vilken mat äter du ofta?
Oj, får Jennifer bestämma så äter vi speghetti och köttfärssås varje dag ;)
Men det som lagas ofta är väl just det ovanstående, eller pasta i alla dess former (lasagne, makaroner m m )

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Beror lite på vart jag är. Men jag kan inte bara sitta och titta på, så oftast hjälper jag till, om jag får.

Var sitter du helst när du bloggar?
Skulle helst vilja kunna sitta i soffan, men nu har vi ingen bärbar än...
Så jag får snällt sitta vid datorn i dataskåpet.

Köper du ofta Triss?
Ja, lite då och då.

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Måste nog säga Thailand! Vilket underbart land!!
På alla de vis, och sen hade jag ju underbart sällskap i form av Viktoria. ;)

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Oj, 3:an eller 5:an kanske?... Tv 4 Fakta är oxå en favorit.


Regler för utmaningen:
Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!


Jag utmanar alla som inte fått denna utmaning! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0