Prinsessornas mamma -


Briana

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-02-10 klockan: 18:55:59


Mina tårar rinner, hur f*n kan man????

Tittade runt på bloggar och hittade en länk till detta otäcka brott.

Jag finner inga ord för hur jag känner, men jag hoppas hennes föräldrar ruttnar i helvetet rent ut sagt.
Hon var endast 6 månader, men fick leva hela sitt korta liv med slag, bitmärken och våldtäkt.

OBS!!

Titta inte om du är känslig, dessa bilder har etsat sig fast i mina ögon, och det smärtar.

Kommentarer
Postat av: Kia

Fy fan... Jag sitter och gråter. Mår illa! Hur fan kan nån göra sånt? :( hemskt! Ska gå och krama mina barn! Kram

2009-02-10 @ 20:31:48
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Nina

Vågar inte kolla, tror jag skulle bli så upprörd. Nu när man har en liten och hormoner som rusar! Så jag passar1 Lät nog så hemskt bara det du skrev. Usch hur man kan göra så mot barn =( Måste ta fingrarna ur arslet å komma å hämta å betala min vällingdoserare. Borde ju skämmas =P

2009-02-11 @ 11:38:06
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: AnnaB

Jag fattar inte hur man som förälder/ Människa kan utsätta ett barn för denna misshandel! Jag blir bara arg och ledsen=( Kram

2009-02-11 @ 12:49:22
Postat av: moster

DET VAR DET VÄRSTA JAG SETT FY FAN RENT UT SAGT. HOPPAS ATT DOM PLÅGAS SAKTA MEN SÄKERT TILL DÖDS I FÄNGELSET.

2009-03-05 @ 00:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0