Prinsessornas mamma -


Då blev det tomt igen...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-08-10 klockan: 16:35:37

Mys dag hemma vid pool och studsmatta.
Här syns bl a brorsan med sin minsting, hans flickvän, systerYster.


...då brorsan och hans familj for hem i morse. =(
Jag älskar ju att ha folk omkring mig, det är så mysigt.


Men vi har haft en toppen helg, med fantastiskt väder tack och lov!
Vi har spelat lite mini golf, solat, badat, grillat...ja och så bara umgåtts och myst.
Jag längtar redan efter dom, och hoppas vi kan ses snart.




I dag är jag hemma med mina tjejer då dom inte är helt 100.
Dom är trött och hängig, hoppas det inte är något på gång.

Själv for jag ner och träffade en läkare pga av min arm, och dom tog lite prover.
Får väl vänta nån vecka på svar.
=(


Nu ska jag fixa middag till mig och prinsessorna!

KRAM




Kommentarer
Postat av: Kia

Förstår att det känns tomt...

Jobbigt när man har familjen så långt borta.

Vad har hänt med din arm? Hoppas du får nån ordning på det. Att dr hjälper dej!

Kram kram

2009-08-10 @ 21:11:40
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0