Prinsessornas mamma -


Till mina svägerskor och svärmor med familjer

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-15 klockan: 09:55:51

1801191.gif




Till mina svägerskor och svärmor med familjer!

Ni är bara helt underbara!


Säger det nog inte alltför ofta hur mycket jag uppskattar och älskar er!
Allt ni gjort och ställt upp för mig och tjejerna... TACK!

Har haft och har väl fortfarande lite jobbigt i mitt liv efter pappas död, men man tar sig ju igenom det på nåt sätt.
Och jag vet att ni har gått igenom samma sak...

Jag ville bara tala om för er hur mycket ni betyder för mig.
Jag är så tacksam för allt, och att veta att ni finns där känns så tryggt!

Tack, från djupet av mitt hjärta!
39116035.gif


Kommentarer
Postat av: Kia

Oj vad jag missat en massa! GRATTIS moster! Å snart faster igen med! Underbart! Så de blev en liten pojke för B och M. Precis som jag trodde! Och vilket fint namn han fått!

Jag vet inget mer om vattengympan. De var mamma som pratat med Berit på Mb. Jag hör av mej så fort jag vet något! Trevligt med fler som tänker gå! :) KRam

2008-09-15 @ 12:27:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0