Prinsessornas mamma -


Tilda sov bra...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-18 klockan: 09:09:53


...i natt, vaknade nån gång, men somnade om rätt fort. Så skönt!! =)
Kan ha varit lite magvärk, för det har hänt saker i blöjan 2 ggr redan här på morgonen!

Nu sitter hon och myser i soffan med nappflaskan, och storasyster sover fortfarande.

Tråk-väder ute idag igen....men såg på löpsedeln igår att det skulle bli super fint väder till helgen!! Tjoho!!
Det ser vi verkligen fram emot! =)

Idag ska jag försöka ge mig på Jennifers rum... =/  Det ser verkligen ut som en bomb har träffat mitt i rummet. Funderar på att göra mig av med lite små saker som hon ändå inte leker med. Utan det är ofta de sakerna som bara slängs ut... =)
Ska försöka hitta en fin matta till hennes rum i Sundsvall. Och så en fin byrå... Å vad jag längtar på IKEA!!




Nu har Jennifer vaknat och sitter i badkaret!
 Hon ville bada, så då var det bara att spola i badkaret.
Tilda står som vanligt bredvid och tittar på. Det är det roligaste som finns... ;)
Snart blir det till att skura badrummet då...hihihi.





Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, så även Tilda är lite kinkig. Tänk om de små liven kunde förklara vart det gör ont eller varför de är ledsna... En tupplur gjorde iaf Svea gott, nu är hon lite nöjdare. Ser att ni ska på IKEA, så skoj! Snälla Jennie ska inhandla en byrå (vit hemnes) till mig i helgen, så nu har jag en anledning att börja göra om i hallen - om man bara orkar!

2008-09-18 @ 13:01:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0