Prinsessornas mamma -


Tilda har ont...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-17 klockan: 22:00:14


..ja, natten som var vaknade hon stup i kvarten, satte sig upp i sängen och var lite grinig.
Men somnade till slut och sov till 8 ungefär.
Verkar inte har haft några större bekymmer under dagen, men efter att hon sovit i
45 minuter här ikväll vaknar hon och gallskriker..
Och inget jag gör verkar hjälpa.
Efter ett långt försök att trösta, försökt att massera benen, eller blöjbyte,
så ger jag upp och ger hon en alvedon-supp.
Efter en kvart somnar hon, och sover än.
Men jag bara väntar på att hon ska vakna...

Fy va jobbigt när dom är så små och inte kan tala om vart dom har ont. =(

Nä, jag ska ta och krama kudden själv nu oxå, är lite trött efter natten som var.

God natt och sov gott!

KRAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0