Prinsessornas mamma -


Strömavbrott och feber...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-09 klockan: 09:19:41


...ja igår kom systerYster hit och vi tog en promenad in på byn, gjorde lite ärenden innan vi intog en lunch på fiket.
Då vi sitter där och min lunch precis serveras så går strömmen... Panik i hela kroppen... Telefonen fungerar i alla fall, det kollade jag snabbt. Man kan nå mig!!

Sedan gick vi hem och Tilda somnade i vagnen. Bar in henne till hennes säng, och hon sov 2 timmar. När hon vaknar är hon varm och lite kinkig. Väntar 40 minuter innan jag tar tempen, då har hon 38,9...
Hela kvällen spenderar hon i min famn, mest sovandes.
Idag har hon 39,4 men inga andra symptom.... Kanske tänder? Kanske är det "bara" feber, det vore skönt.


Ikväll tänkte jag fara på gympan som startar, får se hur piga mår.

Ja, än är jag inte moster...promenaden igår gjorde ingen verkan... hihi.
Men den som väntar på nåt gott... ;)


Kommentarer
Postat av: Kia

Vi ses på gympan ikväll! :) Tänkte oxå gå! Kram

2008-09-09 @ 12:35:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0