Prinsessornas mamma -


Saknar gubben...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-02 klockan: 13:42:56


...men hoppas han tar sig hem imorgon så man får "tjusas" lite! ;) 

Här ligger Tilda  och sover, Jennifer tittar på Playhouse Disney och jag bloggar lite.
Ska fortsätta plocka lite här, och har lite kvar att städa i Jennifers rum...*phu*

Igår kväll gick jag och tjejerna ut på en promenad med svärmor! Jätte skönt ute och Jennifer var duktig och gick nästan hela tiden. Första delen sparkade hon på sin sparkcykel! =)   Vi gick förbi ICA och köpte glass. När vi kom hem var tjejerna så trötta, så jag fixade iordning båda två, fixade välling till Tilda och så satte vi oss framför teven till en barnfilm. Barnen slocknade fort så jag läste lite i en bok och sedan var det CSI innan jag kramade kudden. =)


-------------------------------------------------------------------

 Sandra min vän!
Nu var det länge sedan vi träffades känns det som, får Sandra-besök-begär... ;)

------------------------------------------------------------------

Nä, dags att sätta sig och goa med lilla Jennifer i soffan, älskar våra stunder då det är bara vi! Min stora lilla  prinsessa!!


KRAM

Kommentarer
Postat av: Therese

Perfekt! Har nämligen letat efter mockasiner till Svea nu när hon kör runt i sin gåstol :-) Kanske kan jag titta förbi i morgon efter att jag varit nere och vägt och mätt?! Eller så kanske vi ses där nere...

2008-09-02 @ 19:13:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej hej vännen! Ja, nu var det alldeles för länge sedan vi sågs! Idag jobbar jag kväll och sedan jobbar jag imorgon och på fredag. Men på fredag slutar jag tidigt så då kanske jag och tjejerna kan komma förbi en sväng... eller också får vi försöka ses till helgen. Jag får besöka-Bea-begär haha!

2008-09-03 @ 09:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0