Prinsessornas mamma -


Panduro.se

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-09 klockan: 14:02:30


...japp, gjorde just en beställning därifrån tillsammans med systerYster, dom hade kanon rea där nu!
Bara älskar att handla där, ska bli skoj att få börja scrappa i nån ordning! ;)

Tilda gör tappra försök att leka, men orkar inte så länge, då kommer hon till mig och vill goa i famnen.
Hon har nu 39 graders feber, jag hoppas det vänder snart.

Fick dessutom ett toppen erbjudande från svenskaspel.se, där jag kunde spela på valfritt spel och få 50% rabatt.
Lotto - here I come!! =)  Det är väl nu jag ska vinna miljoner?? Jo... vem har sagt att man inte får drömma... ;)

Nä, nu ska jag ut och dra in lite frisk luft på vägen till brevlådan.
Sen ska jag fixa lite fruktbitar och goa med tjejerna i soffan.

KRAM



Kommentarer
Postat av: Therese

Då bokar vi torsdag kl 10.00 hos camilla (där finns det mer leksaker än här för tjejerna att leka med...) och så fixar jag en blåbärspaj :-)Trevligt! Kram

2008-09-09 @ 16:50:15
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0