Prinsessornas mamma -


Ny vecka!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-22 klockan: 08:18:24


...japp, nu var det måndag igen. Men denna vecka kommer bli den bästa på länge!!!
Först far vi ner till Sundsvall på onsdag eller torsdag och sover över hos min kusin vitamin Jenny!
Sen på fredag kommer ju mamma!! Å vad jag längtar!

I helgen åt vi middag i Avaträsk hemma hos systerYster´s svärmor. Tacos!!   =)
Och jag snusade lite på Benjamin, men han sov mest och sen var det bara mammas bröst som var vid intresse... ;)
Men har är sååå fin, kan inte sluta titta på han.
Mosters fina mirakel!

Gårdagen var så skön och härlig.
Tyvärr spenderade jag nästan hela dagen inomhus, för att städa, städa och städa.
 Men barnen och gubben tog vara på solen och njöt.

Idag har vi inte några planer, men en tur på byn blir det nog.

Min mage är inte på topp, har alldeles för mycket i huvudet nu.
Saker som är på gång och jag är så orolig över hur det ska gå. =/   
Och sen behöver jag väl inte prata om jobbet, för ångesten och paniken vill jag slippa så mycket som möjligt.
Inget jobb har jag hittat och inga miljoner har jag vunnit. =(

Nu är det dags för frukost, båda tjejerna myser i soffan.
Tilda äter välling och gosar med Jennifer. =)



Mina älskade små prinsessor!
Snart måste jag lämna er på dagarna... det gör ont i mitt hjärta, men jag har inget val.





Kommentarer
Postat av: Linda N

Förstår verkligen hur du känner. Fördelen som jag ser det nu med att starta eget är att jag förhoppningsvis inte behöver ha barnen på dagis så himla mkt. Det känns bra. Dessutom kunna vakna på morgonen och "gå" till ett jobb man trivs med. GULDVÄRT. Du får starta något eget. Du är ju duktig på foto, det skulle du ju kunna satsa på. Jag kommer iaf till din "atalje" :)

2008-09-22 @ 10:13:22
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: erika

Fyy, va fuskigt...jag vill oxå åka på IKEA!! Hoppas att ni hittar massa skojjsigt! Kram

2008-09-22 @ 13:31:07
Postat av: Linda N

Ja jag pratade med gubben om det i går kväll, får se om han hinner komma ner innan onsdag och hämta den.

2008-09-22 @ 14:23:04
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh, har du städat... jag har det "roliga" kvar :-( Har inte hänt något här hemma under veckan jag varit och jagat - konstigt ;-)Men har en sådan otrolig låsning i ryggen så idag blir det inte gjort, men snälla ulla-märta ska fixa underverk i kväll (hoppas jag) Å ångesten känner jag igen, blä, vete tusan hur jag ska lösa min jobbsituation. Tankarna mal hela tiden... Ha en fortsatt fin dag! Kram

2008-09-22 @ 15:56:01
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0