Prinsessornas mamma -


Min rädsla för strömavbrott...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-09 klockan: 09:52:04


Hade det inte varit strömavbrott den 19/9-07 så...

*...hade jag inte gått iväg hemifrån som jag gjorde denna dag.

*...hade våran telefon hemma fungerat.

*...hade jag fått samtalet om att min pappa åkt iväg med ambulansen till Lycksele.

*...hade jag fått ta adjö av min pappa.

Istället rivs mitt hjärta itu av tanken av att min pappa dog ensam, jag fick inte chansen att tala om för honom hur mycket jag älskar honom. VARFÖR??????? Jag saknar honom så det gör ont.

Förlåt mig pappa!! Om jag visste... KOmmer aldrig förlåta mig själv...

Jag älskar dig - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0