Prinsessornas mamma -


Lovade ju...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-20 klockan: 07:35:00



...att jag inte skulle skriva  mer sorgliga inlägg, men ni får helt enkelt stå ut med dom som varit nu.
Hade det väldigt jobbigt, men idag känns det lite bättre.

Tjejerna har sovit ordentligt och båda sitter nu och myser i soffan.
Ska göra mig lite te då jag har lite ont i halsen... =(

Ser ju ut att bli fint väder idag, då blir man ju genast på bättre humör!!
Har ju även lovat Jennifer att vi ska göra fint i hennes rum, så det får jag inte glömma!
På eftermiddagen ska vi fara hem till systerYster och snusa lite på Benjamin!

Idag for lillasyster Berit utomlands, tror det var Mallorca. Det är hennes första gång utomlands, så jag hoppas hon får en underbar semester där med fästmannen och hans familj. =)

Nä, nu knorrar magen av hunger, måste ta lite frukost!




Kommentarer
Postat av: Therese

God morgon grannen! Åh, läser att du också känner av halsen, rackarns förklyningstider :-( Jag har också just tagit en kopp te för halsen. Men bättre att det drabbar mig än lillan... man önskar så fort hon verkar ha ont eller är ledsen att man själv kunde "ta över" det onda. Hoppas ni får en fin dag i det fina vädret, och snusa lite bäbis för mig med! :-)

2008-09-20 @ 08:18:57
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda Nordh

Kram från oss!

2008-09-20 @ 09:56:26
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0