Prinsessornas mamma -


Kärleken förde oss samman...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-09 klockan: 09:02:17




Jisses vad varm i kroppen jag blir när jag tittar på våra bröllops bilder....
En av de lyckligaste dagar i mitt liv!

Mycket går man igenom i sitt liv, både lyckliga och sorgliga stunder..
Men att ha sin livskamrat bredvid sig i dessa stunder,
är guld värt.
Att ha någon som ställer upp och tröstar....
Jag är lyckligt lottad över min man, en man som finns där, i vått & torrt.


Ps. Våra bröllopsbilder togs av Therez Hahlin


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, ni har verkligen fina bröllopsbilder! Själv längtar jag i massor till vår första bröllopsdag, men än är det ett tag till noveber... Kom just in efter en promenad, phu, skulle nog allt behöva gå på gympa jag med ;-) Vad tror du om torsdag? Skulle jag och camilla kunna titta över till dig då (jag kan ta med fika!)Någon tid som passar bättre än någon annan, med tanke på barnens rutiner (sömn/mat)?

2008-09-09 @ 10:59:41
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sara

Gud så vacka ni är :)

2008-09-09 @ 13:31:34
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Bea

Åh, det vore jätte skoj, men kan vi inte träffas hos någon av er? Jag har bara så himla stökigt, det har inte blivit mycket gjort här på LÄNGE... =( Inge roligt att bjuda hem folk då... =(

Tilda brukar somna vid 12-13...så kanske vid 10? För mig spelar det ingen roll! =)

2008-09-09 @ 16:00:03
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0