Prinsessornas mamma -


Kära dagbok - 14 November 2007

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-09 klockan: 09:48:02



Kan inte tänka på annat... saknar dig. Tittar på korten jag tog då jag fick se dig på lassarettet... Jag kom för sent, fick endast ta farväl av ett skal...du hade lämnat denna värld... men din hand var varm och mjuk...jag höll den länge...pussade din panna...ville inte lämna dig där...ensam. Men nu finns du ju med mig hela tiden...uppe i himlen.

Idag såg Jennifer att jag var ledsen och sa
-"varför är du ledsen mamma?"
-"mamma saknar morfar"..
-"men jag saknar också morfar, vill du att han ska komma hit? Jag har ju papper till han på toaletten med hjärtan på så att han kan snyta sig!"

Jag har ju försökt förklara för henne att du blev sjuk och därför blev tvungen att fara upp till himlen...och därför tycker hon att du skulle få papper att snyta dig med)

Jag tänker på dig hela tiden pappa. Jag är stolt över att vara din dotter!

Älskar dig - nu och för alltid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0