Prinsessornas mamma -


Jag behöver en inköpslista!!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-20 klockan: 07:44:04


Oj, bara måste se till att sätta mig ner och skriva inköpslistan för Sundsvall.
För jag är så senil, glömmer alldeles för fort. 
Jennifer önskar sig pennor i alla dess former, för att måla är hennes stora passion just nu.
Så målarböcker/block och pennor ska skrivas ner. 
Och sen är det ju lite kläder till barnen, lite möbler, lite små plocka på IKEA,
och sen sånt man inte skriver upp utan som man bara köper... hihi

Listan lär nog bli lång, men det gäller ju att inte chocka gubben... ;)

Nä, frukost var det... 


Kommentarer
Postat av: Nina Holmlund

Åh så kul att fara på ikea. Jag och gubben ska dit i november. Och våran lista är redan lååång. Barnvagn, en ny vit byrå, babygym, massa saker till bebbens rum. Sen har ju gubben mer eller mindre :p Lovat att köpa mig en bärbar dator. Så jag hoppas de sker. Ha en super bra helg :)

2008-09-20 @ 11:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0