Prinsessornas mamma -


Försöka ta sig ut...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-16 klockan: 13:42:44


...ja, idag känns det tungt att gå ut... Tråk-väder och jag har lite ont i kroppen.
Bara det inte är någon förskylning på gång, VILL INTE! =(

Ikväll är det gympa som gäller, skönt. Det allra skönaste är efteråt...man känner sig så...levande...hihi.

Min lilla Tilda bus är så rolig, ser hon något litet skräp eller dylikt på golvet så tar hon upp det och går in i köket och kastar det i sopkorgen...hihi. Bäst att passa sig så hon inte tar något dyrbart som skräp... haha

Jennifer är i en liten 3½ års trots tror jag... Min stora prinsessa. Men alla går vi över små "trösklar" i livet, och hon utvecklas ju på sitt sätt. Hon är ändå världens underbaraste lilla prinsessa. =) 
Någon frågade mig om hon alltid sjunger...  Svar; ja! Hon sjunger nästan konstant... =)  
IDOL 2021 - here she comes! ;)
Hon har nog fått det från mig, var likadan säger mamma.
Och jag tycker ju om att sjunga än idag så... ;)

Nä, det var ju det där med att bege sig ut...bäst att ta tag i det... =/

KRAM



Ok...det regnar inte nu, bara i mitt hjärta.
Saknar pappa....


Kommentarer
Postat av: madelene Östman

hehe Malvina kastade vår hemtelefon när hon var som mest för att kasta saker ;-) innan jag kom på var den var, ute i soptunnan längst ner i en soppåse..Vet hur du känner med din pappa, snart 2 år sen mamma dog..KRAM!

2008-09-16 @ 19:22:42
URL: http://madagen.blogg.se/
Postat av: Kia

Tack! Vad skoj det ska bli! Då ses vi även där! :) Du vet vars jag bor om du känner för att surra lite! Ville bara säga det! Kram

2008-09-17 @ 10:50:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Postat av: Kia

Skäms inte! Jag är likadan! ;) Vore trevligt om ni tittade förbi nån dag! Kanske på torsdag nästa vecka? Då är ju Alice hemma och Isac med efter kl 12. :) Kram

2008-09-17 @ 11:51:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0