Prinsessornas mamma -


En sväng hem...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-04 klockan: 12:53:18



...tog gubben igår, och vi tjejer var naturligtvis jätte glada över att få mysa tillsammans!
Dock for han tidigt imorse igen, men snart är han hemma igen! Den som väntar på något gott... ;)

Idag tar vi det jätte lugnt, fast det är så mycket jag skulle få gjort. Men det är ju så skönt och mysigt att bara "få vara" och leka med tjejerna. Dom har hjälpt mig lite att lägga ner alla kläder i byrån som jag målade. Fast Tilda trodde man skulle kasta ut alla kläder på golvet istället för att lägga i dom i lådorna... ;)

Igår var vi på BVC och vägde Tilda vilda. Syster Yster hade en koll hos barnmorskan oxå, allt såg bra ut. Hon går ju på "övertid" nu, så jag hoppas att hennes nästa tid på onsdag inte blir av! ;)   Nu får den lill* ta och  komma!
(Tänk om h*n vill komma imorgon..på pappas födelsedag.... *saknar dig pappa* )

Nä, nu ska jag se om lilla Tidla vill sova. Då ska jag passa på att goa med Jennifer. Vi ska nog klippa och klistra lite. Jennifer fick ju nämligen post av moster Berit igår, massa klistermärken med Dora! Oj, vad glad hon kommer bli!
TACK Berit, du är för go´!!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0