Prinsessornas mamma -


En natt...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-19 klockan: 07:53:32


... där faktiskt Tilda sovit bra. Men igår kväll innan jag hann göra vällingen så börjar hon gråta, och var otröstlig en stund...jag var nära att ringa sjukvårdsupplysningen eller vad det nu heter... Men då vällingen är klar och vi sätter oss i soffan verkar hon må bättre... Jag fattar ingenting. Varför kommer det bara på kvällarna??  Får se hur det är ikväll, då ringer jag. För något galet är det...

I alla fall, barnen sov bra, men själv drömde man konstiga drömmar...
Mest om pappa...idag är det ett år sedan han blev en ängel. ;(

Trodde det skulle vara sol idag, men än så länge verkar det inte bli så. =(
Jag som kände för en hel dag ute... och Jennifer med.

Jennifer sover fortfarande, och Tilda går här och gör saker i blöjan...hihi.

Ska ringa min bror snart så han får skicka över lite kort som inte blev gjort sist.
Vill ju se lilla Vincent!
Vackert va?? =)


Tjolång så länge...



Kommentarer
Postat av: jenny

ni är så välkomna så, jag tror inte ted bryr sig om att han ska upp och jobba. Han går ju och lägger sig om han blir trött. Vilken sötnos benjamin är, längtar tills jag får se honom. Hoppas Tilda mår bättre snart, kram kram från ett rätt så soligt Vattjom. Och en extra kram på dig idag!

2008-09-19 @ 09:29:24
URL: http://ternestael.blogg.se/
Postat av: erika

Tack så mycket :) va snällt.

Kram

2008-09-19 @ 10:28:09
URL: http://erikaselin.blogg.se/
Postat av: Kia

Varma kramar till dej idag! Kram

2008-09-19 @ 13:01:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0