Prinsessornas mamma -


Dags för ett TW-party?

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-11 klockan: 13:32:26


 


Ni har väl inte glömt att ni kan boka Tupperware partyn?
Det är ju så enkelt, och för det får ni ju super fina gåvor!


 
Vecka 35-39, 2008



Som värdinna får du som tack en fin gåva: ToastSmartTM
Håll brödet fräscht i ToastSmartTM.
Med det patenterade CondensControlTM-filtret
frigörs överskott av fukt
och därmed minskas risken för mögelbildning.
ToastSmartTM kan även användas för förvaring av bullar, sockerkaka...







När det på din demonstration är en minimumförsäljning
på 4.000:- mottager du som värdinna: BreadSmartTM


Nu har du möjligheten att komplettera med ännu en i
ntelligent produkt i Smart-serien!
Den användbara brödboxen med tillhörande skärbräda -
tidlös design i eleganta färger som passar till alla kök.









För mer information,
skicka ett mail ( [email protected] ) 
 eller skriv en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Ninuz

Vilket sammanträffande. Va hos LM igår och då sa jag att hon måste höra med dig om ett tw party. För jag vill shoppa därifrån :) å jag vet att det är fler som är sugna oxå. Så jag måste säga åt henne att fråga dig!

2008-09-11 @ 14:53:13
Postat av: Bea

Svar till Ninuz:

Oki, va skoj! =)

Bara höra av er!!

Allt bra med dig och magen då? ... =)

2008-09-11 @ 14:59:14
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, det är bättre att kolla en gång för mycket än en gång för lite... och jag tyckte allt att hennes ögon så glansiga ut och att den lilla prinsessan såg lite trött och hängig ut. Hoppas verkligen inte att det är öronen :-( utan tänder eller något er övergående. Tror Sveas tänder spökar, för sedan hon vaknat har hon varit små gnällig... Förresten, hörde att F och N fått en liten kille när jag var upp på byn, så nu är det dax för B och M tycker jag allt :-)

2008-09-11 @ 15:14:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ninuz

Ja jag är dunder sugen på ett tw party så det måste ske SNART! Jo det är bra med mig och magen. Det växer, sparkar osv. Å pinkar ett j***a massa. Så noll sömn äre :p men ska få fara till lycksele och kolla upp det som det lät. Hoppas allt är bra med dig å dom söta prinsessorna du har :) å att du får bli moster NU :)

2008-09-11 @ 18:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0