Prinsessornas mamma -


Bus-ungar...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-17 klockan: 18:15:16


...ja idag sätter dom mammas tålamod på test... =/
Men det brukar snabbt gå över och nu tänkte jag gå ut en stund med dom så dom får frisk luft.

Ikväll ska brorsan skicka över lite bilder på sin lill.prins, dom säger att han är en kopia av sin storebror! =)
Ska bli så skoj att få se fler bilder, är så svårt att se ordentligt på MMS.

Det blev ändrade planer med IKEA resan, då min älskade mamma med sambo tänker komma upp till nästa helg!! =))
Så Sundsvalls resan blir nog tidigare den veckan...vi får se!
Men av blir den i alla fall! =)
Så lätt kommer du inte undan gubben! ;)

Efter att ha tittat på IDOL nu fler kvällar, så vart jag bara tvungen att lyssna på min egen skiva.
Nej, jag är inte ens i närheten så duktiga som dom som går vidare, men jag gör det för att jag älskar att sjunga,
framför allt att  spela in i studion. Det är verkligen en upplevelse. =)
Men jag håller min skiva inom dessa väggar... hihi ;)

Nä, ska gå ut en sväng nu, kanske kommer det bilder på fasters goding snart! =)

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0