Prinsessornas mamma -


Sista dagarna...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-10-23 klockan: 11:08:06



Det är riktigt jobbigt för mig ska ni veta,
och ännu jobbigare blir det nästa vecka när jag måste sätta mina fötter på P...R!
Men det är bara att bita ihop och inse att det finns inget annat att göra åt saken.


Jennifer har det lite jobbigt att slita sig ifrån mig ibland då jag ska lämna dom på förskolan. 
Men idag grät hon jätte länge innan vi ens kommit oss iväg, men när vi till slut kom upp, så vinkade hon glatt.
Så jag tror det går jätte bra! Tilda har varit en liten knähund de senaste dagarna, och hon är inte riktigt hundra.
Undrar om hennes förskylning tänker bli värre...?

Igår fotades dom i alla fall och de hade gått bara bra, så nu längtar jag ju som en tok efter att få se hur dom blev!!
Dom tog båda enskilda kort samt syskonkort! =))

Ikväll är det föräldrarmöte som gäller! Farmor ska vara barnvakt, vad gjorde vi utan henne? =) 

Själv har man ju oxå lyckats att bli förskyld men det var väl väntat?... =(
Hoppas bara barnen klarar sig från magsjukan som sägs gå nu...usch, det värsta jag vet! =(

Nä, nu ska jag skura golven innan det är dags att hämta hem prinsessorna! *längtar*

Kommer kanske lite kort senare...  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0